משלוח חינם עד הבית ברכישה מעל 299₪

אם הייתי צריכה לקחת 3 דברים לאי בודד, אחד מהם כנראה היה סקצ׳בוק. אם אתם מציירים - זה מוצר חובה בעיניי. בכתבה הזו אספר לכם בדיוק למה...

במילה אחת: החיים

ובארבע מילים: הדבר שכל אמן צריך.

לפעמים הוא קטן, לפעמים הוא גדול, לפעמים הוא בצבעים או טקסטורות מעניינות. לפעמים הוא ״גאוני״ לפעמים הכל בו שטויות. לפעמים הוא לצבעי מים, לפעמים לאקריליק ולפעמים מכיל רק ציורי עפרונות. לפעמים אני מעלה אותו לרשתות החברתיות ולפעמים הוא סודי, אישי ורק שלי.

אני מדברת על סקצ׳בוק כמובן.

בין אם אתם מציירים שנים, או שאתם רק מתחילים את הדרך שלכם בעולם אמנות, אתם ממש רוצים שיהיה לכם סקצ׳בוק. בכל מקום ובכל זמן, ותמיד איתכם בתיק.

מילולית – סקצ׳בוק היא מחברת סקיצות. חוברת מאוגדת ונחמדה ובתוכה דפים ריקים עם התאמה לסוג מסוים של מדיום (לעפרונות, טושים, צבעי מים וכ׳ו). 

בסופו של דבר זו רק מחברת, אבל המחברת הזו תשנה לנו את החיים. קבלו 6 סיבות למה ממש כדאי לכם להחזיק סקצ׳בוק:

  1. ארגון המחשבות – כשיש לנו סקצ׳בוק, נוכל להקדיש למחשבות שלנו את הדף שמגיע להן. אם יש לנו רעיון לציור נוכל לקשקש אותו כבר עכשיו (ולהמשיך מאוחר יותר בלי לשכוח מה הוא היה), או לחילופין לבצע אותו כבר עכשיו.
  2. נכניס לחיים שלנו שגרת ציור: פתאום נצליח להביע את עצמנו הרבה יותר בקלות ונצייר כמעט כל מה שנמצא מולנו. בין אם בשיעור, במשרד, או בנסיעה ברכבת. הזמינוּת של ציוד הציור תביא לכך שנוכל באמת להצליח ליצור יותר ויותר.
  3. נגישות כל הציורים שלנו ישמרו במקום אחד וכך נוכל להיות עדים לתהליך ההתפתחות שלנו כציירים. גם מבחינה טכנית וגם מבחינה מחשבתית ורעיונית.
  4. דפדוף אחורה – נוכל לחזור לרעיונות ישנים, לקדם אותם או להביא אותם לידי ביטוי. בלי לשכוח במה היה מדובר, כי הכל מתועד.
  5. הוא רק שלנו – הסקצ׳בוק הוא כמו יומן אישי, וההבנה שמדובר בדבר כל כך אישי תעזור לנו להרגיש הרבה יותר בטוחים לגבי השימוש בו. נמלא אותו בציורים, מחשבות ורעיונות. הציורים יהיו רלוונטים לתקופה הנוכחית, וכך נוכל גם לחזור אליהם בהמשך ולהיזכר בדברים שקרו פעם. מניסיון, זה ממש כיף ומרגש לראות איך התבטאנו בכל שלב בחיים.
  6. התפתחות אישית – כשהתהליך זמין לנו מול העיניים, נוכל להרגיש את השיפור! הדף הראשון של הסקצ׳בוק לא יהיה דומה בשום צורה לדף האחרון. המהלך הזה יכניס בנו מוטיבציה להשתפר אפילו יותר, ולהתחייב לתהליך המלא של הציור בסקצ׳בוק.

אז איפה משיגים סקצ׳בוק? ניתן לרכוש אחד ריק בכל חנות אמנות, או שתוכלו להזמין לכם אחד דרך החנות שלי באתר.

אני מעלה לאינסטגרם שלי המלצות ולעיתים גם קודי קופון, אז אם עדיין לא הצטרפתם, זה הזמן!

שכנעתי אתכם? תכתבו לי בתגובות מה דעתכם על סקצ׳בוק.

ואם אתם רוצים לקחת את האהבה שלכם לאמנות צעד אחד קדימה, ללמוד איך לצייר בסקצ׳בוק כמו אמן אמיתי ולהתחייב לתהליך בלב שלם – אני מזמינה אתכם לקורס הציור שלי ״הסקצ׳בוק הראשון שלי״, שילווה אתכם בתהליך מהרגע הראשון ועד לסיום הסקצ׳בוק הראשון שלכם, וגם הרבה אחרי. ניפגש שם!

פוסטים נוספים

הכל על תיק עבודות

איך בונים תיק עבודות מדויק לקראת קבלה למגמת אמנות? אספתי לכתבה אחת כל כל הטיפים שאני הכי מאמינה בהם 🙂

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *